Nu ești 100% mulțumit de achiziția făcută ? Nicio problemă ! 

Conform OUG 34/2014 art. 16. produsele de igienă dentară și îngrijire personală nu pot fi returnate decât sigilate și nedesfăcute din motive clare ce țin de protecție a sănătății și igienă. 

O măsură oarecum logică, deoarece un astfel de produs folosit nu mai poate fi vândut nici ca resigilat (cine ar cumpăra, de exemplu, o periuță de dinți folosită) și ar trebui pur și simplu aruncat de către magazin. 

 

Însă… 

 

Nouă nu ne plac zâmbetele false. 

O experiență frumoasă, corectă și plăcută a clienților noștri cu Moon este prioritatea noastră. 

Produsele Moon se bazează pe ani de cercetări științifice și teste întocmai pentru a ne asigura că oferim cele mai bune rezultate posibile, pentru toată lumea. 

Structura interioară a dinților este în proporție de 99% asemănătoare pentru toată lumea, ceea ce face ca procedura de albire să fie valabilă pentru oricine o aplică, fără excepții. 

Bazându-ne pe aceste lucruri, garantăm că după utilizarea tratamentului Moon întocmai conform instrucțiunilor dinții tăi vor fi cu minim 2 nuanțe mai albi. 

Totuși, în cazul în care consideri că Moon nu a funcționat pentru tine așa cum te așteptai, urmează instrucțiunile de mai jos pentru a beneficia de garanția de retur :

  1. Efecutează o fotografie cu tine zâmbind înainte de a utiliza sistemul de albire dentară Moon.
  2. Efectuează o fotografie cu tine zâmbind după ce finalizezi tratamentul, împreună cu produsul folosit. 
  3. Efectuează o cerere de retur prin formularul de retur pe care îl găsești accesând link-ul https://moonwhitening.ro/formular-returnare și așteapă răspunsul din partea echipei noastre.

Te rugăm să aplici pentru retur în maxim 20 de zile de la primirea produsului. De asemenea, pentru evitarea fraudelor (în care clientul își albește dinții și ne trimite ambele poze cu nuanța obținută după tratament, spunând că o poză este făcută înainte iar alta după) te rugăm să te asiguri că fotografiile trimise de tine au dovadă valabilă pentru data și ora la care au fost făcute. Ambele fotografii trebuie să fie făcute în exact același loc, cu exact aceleași condiții de lumină. 

Vom acționa cât de rezonabil posibil și mereu în favoarea clientului bazându-ne pe dovezile justificative care ne vor fi furnizate.